.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دارالملک مازندران مظلوم تر از همیشه !
محمد محبوب
دارالملک مازندران مظلوم تر از همیشه !

دیروز وقتی مطالب وب سایت ها و خبرگزاری ها رو بررسی می کردم دو جمله از دونماینده محترم مردم توجه منو جلب کرد، یکی از آقایان به عنوان نماینده حوزه انتخابیه شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی از ناشناخته ماندن لیاقت و شایستگی های این استان در بین دولت مردان دم زده و دیگری در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری از عدم پاسخگویی مسئولین به مطالبات بحق مردم مرکز استان ابراز گلایه می نمود.
ایام و سال ها ی متمادی است که این الفاظ به حق از زبان مسئولین محترم استانی، شهری و نمایندگان محترم مردم در شورای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی مطرح شده و هر از چند گاهی با قرار گرفتن در فضاهای انتخاباتی این عبارات به صورت دهن پرکن تر از گذشته خود نمایی می کند!
حال با توجه به جایگاه مهم رسانه ها که به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه می باشند این سؤال مطرح می گردد که در پس این شعارها چاره ی کار در چیست؟ و چه کسی مسئول پیگیری مطالبات بحق مردم ولایی استان و مرکز آن است؟
هنگامی که خواسته ها و فریادهای بحق شهروندان مازندرانی که به اعتراف نمایندگان محترم آنها از معضلاتی همچون ترافیک، ساماندهی غیر صحیح سواحل دریا، بالفعل نبودن ظرفیت های گردشگری، مشکلات بخش کشاورزی و صنعتی به عنوان حلقه های پیش روی عدم توسعه یافتگی استان رنج می برند از طریق شوراها گفته و پیگیری می شود ولی پاسخی قانع کننده ای داده نمی شود!! چه باید کرد؟ حلقه ی مفقوده در کجاست تا لیاقت و شایستگی مردمانی که در کنار دیگر هم وطنان خود سالیان درازی است با پاسبانی و جان فشانی در راه ارزش های اسلامی و دفاع از حریم ولایت همواره در مواقع حساس انقلاب حامی آرمان های امام راحل (ره) و منویات رهبری معظم انقلاب بوده و هستند را به مسئولان بشناساند و پیگیر مطالبات بحق آنان باشد؟
آیا این از وظایف نمایندگان محترم دولت در استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان نیست؟
ساری به عنوان مرکز مازندران باید نماد و الگوی پیشرفت و توسعه ی استان باشد، زیرا این شهر خدمات خود را به تمامی شهروندان مازندرانی ارائه نموده و بدین لحاظ نگاه ویژه ی مسئولان را در اختصاص ردیف های اعتباری جهت اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی می طلبد، امری که تاکنون میسر نگردیده و یا کمتر لحاظ شده است!
در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر ساری آماری از سوی یکی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر مطرح شد که با توجه به آن در حدود700 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی برای احداث کارخانجات کمپوست، ساماندهی پسماند و احداث کارخانه زباله سوز در برخی از شهرهای استان هزینه گردیده و همچنین به گفته یکی دیگر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی 3 میلیارد ریال نیز برای اجرای پروژه پل روگذر در یکی دیگر از شهرهای استان اختصاص یافته که در این میان اثری از مرکز مازندران دیده نمی شود!
البته بنده قصد ندارم با نگاه بخشی و محلی که یکی از معضلات بزرگ استان و موانع توسعه یافتگی آن است به قضیه بنگرم بلکه هدف این است تا نگاه مهرورزانه ی دولت محترم از طریق تدوین و اجرای مصوبات و اختصاص اعتبارات دولتی عادلانه تر در سطح استان توزیع شود.
به همت شهرداری و شورای اسلامی مرکز استان در دوره ی سوم، چندین پروژه بزرگ شهری طی سال های اخیر کلید خورده و در این میان برخی از آنها حتی برای اولین بار در شمال کشور اجرا شده که تعدای از آنها نیز در آستانه ی بهره برداری است و اگر نگوییم در طی سی سال گذشته بی نظیر بوده بلکه کم نظیر می باشد.
اما سؤال اینجاست،چرا باید این نهاد مردمی که کار چندین دستگاه اجرایی را به تنهایی انجام داده و مشغول ارائه خدمات شبانه روزی و سرویس دهی به بیش از 500 هزار نفر از شهروندان ساروی و دیگر هم استانی های عزیز است از این اعتبارات بی بهره باشد؟
حال مازندران و دارالملک آن مظلوم تر از همیشه چشم امید به مردانی دارد که فارغ از هیاهوهای سیاسی و تبلیغاتی دل درگرو همت و کار مضاعف گمارده و با هدف آبادانی و توسعه ی استان که پیشرفت همه جانبه ی ایران اسلامی را در پی خواهد داشت پیگیر مطالبات مردمی و پاسخگوی به آنان باشند.
محمد محبوب


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خبرنگار ساروی 29 دي 1389
با تشکر از نگارنده محترم که به نکات خوبی اشاره کردند،همان مواردی که همه می دانند وبارها از این معضل وبی عدالتی رنج می برند ولی به زبانجاریکردن مجدد آن نه تنها بجاست بلکه به مسئولان ارشد استانی متوجه می کنند که ما مردم فهیمی هستیم واز پشت پرده ها با خبریم ولی انهایی که خود را به " کوچه علی چپ" می زنند بنا را برآن ندانند که رسانه ها ارام می نشینند، این بیانات تهدید آمیز نیست زیرا تلنگری است که بدانند پارکینگ وعده داده اجمدی نژاد به روی مسئولان کم کار باز است. ساری را از مظلومیت خارج کنید، نگذارید اعتبارات برگشت کند، حال که احداث کارخانه کمپوست در شورای تامین مورد توجه قرار گرفته واز مباحث سیاسی کشور شده است کمی به خودتان بیایید و از بومی پرستی وبخشی نگری خارج شوید.
نا شناس 29 دي 1389
آقای محبوب جالب نوشتی کیه که اینهارو بفمه مگه ما شدیم دایه دلسوز تر از مادر استاندار بومی، رئیس مجلس بومی، کابینه دولت بومی اینهمه قوت وبازو وجدانا دارن چیکار می کنند.ر/ن
نا شناس 4 بهمن 1389
عزیزان هیچ وقت فرد بومی بدرد مدیریت نمی خورد صد رحمت به مدیران غریب اینها چندین ساله برامون تجربه شده باز ما...........................؟؟؟
نا شناس 5 بهمن 1389
خدمت خانم ر/ن باید عرض کنم، داشتن مدیران بومی و روسای قوای بومی نباید دندان گیر باشه بلکه اتحاد؛ همدلی؛ دلسوزی واقعی باید ملاک کار باشه که مازندران بین مسوولینش این خصیصه ها کمتر دیده می شه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.